پست ثابت
 
2zirnevis
دو شنبه 3 بهمن 1398برچسب:, :: 21:1 ::  نويسنده : تکتم(toktam)

این پست ثابت است


(مطالب این وب در حال انتقال از وب قبلیمه :2zirnevis.mihanblog.com)

گروه جینگیلی ها تقدیم میکند

سلام به همه دوستای گلم ممنون که به 2zirnevis

اومدینمن تکتم هستم مدیر وب و سرگروه گروه جینگیلی ها   ما در اینجا میوزیک های کره ای
رو ترجمه و زیرنویس میکنیم
امیدوارم خوشتون بیاد و ما رو همراهی و حمایت کنید و این که من دارم مطالب وب قبلیمو به این وب جدید منتقل میکنم البته اون وب هنوز جریان داره و تکمیلتره پس به اونم سر بزنید

و 2 نکته مهم:

1-بعضی از میوزیکا رو من تویه zomego آپلود میکنم که بعد 60 روز فکر کنم از رو لیست دانلود پاک میشه پس سریع دان کنید
2- ما سفارش میوزیک قبول نمیکنیم و هر جور میوزیکی رو ترجمه نمیکنیم چون بعضی از میوزیکا ارزش ترجمه کردنو ندارن



با تشکر گروه جینگیلی ها
( تکتم / سیندی / سومیا )

گروه ترجمه: تکتم و  سیندی و سومیا

حتما به این وب قبلیمم برید که تو اونم میرم

ادرس وب قبلی: 2zirnevis.mihanblog.com


ممنون میشم که حتما به وبم رای بدید

افزایش امتیاز وبلاگ

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 34539
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ